powered by Agones.gr - opap

Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Οι διατροφικές συνήθειες που οδηγούν στη μακροζωία


Η... μαγική φόρμουλα που χαρίζει μακροζωία δεν έχει βρεθεί ακόμα. Παρ’ όλα αυτά, το προσδόκιμο ζωής κάποιων λαών παραμένει σαφώς υψηλότερο από των υπολοίπων. Αυτό οφείλεται, αφενός, στο lifestyle τους και, αφετέρου, σε κάποιες διατροφικές τους συνήθειες. Για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να αγγίξετε τα εκατό, δεν έχετε παρά να τους μιμηθείτε.
Ισλανδία (προσδόκιμο ζωής 82,5 έτη): Πέρα από το επιβεβλημένο από τον νόμο ωριαίο διάλειμμα για μεσημεριανό γεύμα που ισχύει για όλους τους υπαλλήλους, το μυστικό για τη μακροζωία των Ισλανδών κρύβεται στην αγάπη τους για τα αποξηραμένα φύκια. Ερευνητές ανακάλυψαν ότι η υψηλή τους περιεκτικότητα σε ίνες μειώνει έως και κατά 75% την απορρόφηση λίπους από τον οργανισμό.

Ελβετία (προσδόκιμο ζωής 82,5 έτη): Η βάση όλων των γευμάτων τους είναι το ψωμί σίκαλης, το οποίο σύμφωνα με έρευνες μειώνει αισθητά την πείνα. Οι Ελβετοί καταναλώνουν επίσης μεγάλες ποσότητες μαύρης σοκολάτας, που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Αυστραλία (προσδόκιμο ζωής 82 έτη): Το κλειδί της μακροζωίας των Αυστραλών είναι η επαφή τους με την ύπαιθρο. Οι υπερωρίες είναι σπάνιο φαινόμενο για τους εργαζομένους, οι οποίοι κάνουν το μεσημεριανό τους διάλειμμα για φαγητό εκτός γραφείου. Σύμφωνα με έρευνα του State University Νέας Υόρκης, μία έξτρα ώρα στη λιακάδα την εβδομάδα βοηθά τον οργανισμό να καταπολεμά τα καρκινικά κύτταρα.

Ιαπωνία (προσδόκιμο ζωής 83,5 έτη): Η γιαπωνέζικη κουζίνα φημίζεται όχι μόνο για τις εξαιρετικές γεύσεις της, αλλά και για το πόσο υγιεινή είναι. Το χλιαρό σάκε, για παράδειγμα, βοηθά το κυκλοφορικό, ενώ το μίσο περιέχει ιχνοστοιχεία και ψευδάργυρο που τονώνουν την άμυνα του οργανισμού.

Ισπανία (προσδόκιμο ζωής 82 έτη): Οι οπαδοί της μεσογειακής διατροφής, που περιλαμβάνει μεγάλες ποσότητες φρούτων, λαχανικών και ελαιόλαδου, τείνουν να έχουν λιγότερο κοιλιακό λίπος, γεγονός που βοηθά στην πρόληψη του άσθματος, των πνευμονικών παθήσεων, διαφόρων αλλεργιών, αλλά και του Αλτσχάιμερ.

Ισραήλ (προσδόκιμο ζωής 81 έτη): Στο πρωινό γεύμα κρύβεται το μυστικό της μακροζωίας των Ισραηλινών, καθώς αποτελείται από χαμηλό σε λιπαρά τυρί cottage και σαλάτα. Το εν λόγω γεύμα χαρίζει στον οργανισμό πρωτεΐνες και τον βοηθά να απορροφήσει τα λιπαρά που προκαλούν καρκίνο.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails