powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011

Το Facebook αλλάζει πρόσωπο

8058F509AD31CB658A5900B1736CC8D9 Το Facebook αλλάζει πρόσωπο 
Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά την τελευταία μεγάλη αλλαγή στο design, το Facebook προχωρά σε ένα νέο «lifting». Αυτή τη φορά, οι αλλαγές είναι περισσότερο λειτουργικές και λιγότερο αισθητικές, χωρίς ωστόσο να λείπουν οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις.Ουσιαστικά, το νέο Facebook περιλαμβάνει δύο νέα χαρακτηριστικά – τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα. Το πρώτο αφορά τη δυνατότητα που έχει ο εκάστοτε χρήστης να χαρακτηρίσει ένα post ως highlight. Προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς κάνει το νέο αυτό feature πέρα από το να «καρφιτσώνει» το post στο news feed του χρήστη. Κατά πάσα πιθανότητα, τα hightlights θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικό χρόνο, είτε για να μπορεί το Facebook να <…>

αντιλαμβάνεται αυτόματα τι είναι σημαντικό για κάθε χρήστη, είτε για να δίνει γρήγορα ένα ιστορικό των σημαντικών posts.
Το άλλο χαρακτηριστικό είναι το Ticker στη δεξιά sidebar, το οποίο εμφανίζει σε πραγματικό χρόνο όλη τη δραστηριότητα των φίλων. Είναι κατ’ ουσίαν ένα αφιλτράριστο news feed, ωστόσο δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν υπάρχουν κι άλλα στοιχεία που το διαφοροποιούν από την κεντρική περιοχή του Facebook.
Οι αλλαγές έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνονται σταδιακά στους λογαριασμούς και η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.
Πηγή: epcmag

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails