powered by Agones.gr - opap

Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

Ο ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ

Επειδή όπως ξανάπα, το γέλιο είναι ζωτικής σημασίας...


Ο ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ

Άρθρο 1ο. Ο πελάτης έχει δίκιο.

Άρθρο 2ο. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Άρθρο 3ο. Στην απίθανη περίπτωση που ο προμηθευτής έχει δίκιο θα ισχύουν τα Άρθρα 1 και 2.

Άρθρο 4ο. Ο προμηθευτής είναι πάντα ευγενικός και χαμογελαστός γιατί έτσι αρέσει στον πελάτη. Αλλά δεν χάνουμε το μέτρο. Οι υπερβολές, π.χ. χτυπήματα στη πλάτη, αποφεύγονται (και απαγορεύονται). Δεν έχουμε κάνει μαζί φαντάροι με τον πελάτη. Μια θερμή χειραψία, χωρίς να του λειώσουμε τα δάχτυλα, είναι αρκετή.

Άρθρο 5ο. Κοιτάμε τον πελάτη στα μάτια, σαν να μην έχουμε να του κρύψουμε τίποτα. Κάτω από τη μέση κοιτάμε ΜΟΝΟ έξω από το χώρο εργασίας το άλλο φύλο (εκτός και ... ..).

Άρθρο 6ο. Δεν αποδεικνύουμε στον πελάτη, χρησιμοποιώντας διάφορους τεχνικούς όρους, ότι δεν ξέρει που παν τα τέσσερα (κάτι που συνήθως ισχύει). Κανείς δεν αγοράζει από κάποιον που είναι πολύ εξυπνότερος από τον ίδιο. Φοβάται ότι είναι εύκολο να τον κοροϊδέψει.

Άρθρο 7ο. Ο σκοπός είναι να πείσουμε τον πελάτη ότι αυτό που ζητάει εκείνος τον εξυπηρετεί λιγότερο από αυτό που του προσφέρουμε εμείς. Όχι να φαίνεται ότι προσπαθούμε να του επιβάλλουμε την άποψή μας (ή, ακόμα χειρότερα, ότι αυτό που θέλει δεν το έχουμε στην αποθήκη).

Άρθρο 8ο. Εξηγούμε στον πελάτη ότι αυτό που θέλει χτες είναι καλύτερα για διάφορους λόγους (και να μην υπάρχουν να βρεις άμα θέλεις να λέγεσαι πωλητής) να το περιμένει από βδομάδα. Για να μείνει ευχαριστημένος εκείνος, εμάς μόνο αυτό μας ενδιαφέρει.

Άρθρο 9ο. Ακόμα και αν δεν πετύχουμε πώληση ισχύει το Άρθρο 4. Δείχνουμε ότι χαρήκαμε τη κάθε στιγμή της συζήτησης. Περιμένουμε να απομακρυνθεί ο πελάτης για να πούμε τα δικά μας (καντήλια, μπινελίκια κ.λ.π.).

Άρθρο 10ο. Αν ξαναέρθει σε επαφή ο προηγούμενος πελάτης είμαστε ακόμα πιο χαρούμενοι και εγκάρδιοι γιατί η στάμνα που πηγαινοέρχεται στη βρύση κάποια φορά θα σπάσει. (που θα πάει θα ψωνίσει ο χλιμίτζουρας, ο ψυχοβγάλτης).

Άρθρο 11ο. Λίγο πριν τελειώσουμε να υπενθυμίσω ότι ο κυριότερος στόχος μας μετά την επίτευξη της πώλησης είναι αυτή να εξοφληθεί (η λεγόμενη πώληση τοις μετρητοίς). Τη φράση «επί πιστώσει» μόλις την ακούμε κουνάμε το κεφάλι δεξιά κι' αριστερά.

Άρθρο 12ο. Ο παρών νόμος αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό και δεν δίνεται ποτέ η ευκαιρία στον πελάτη να λάβει γνώση.

ΑΦΡΟΔΙΤΗ&ΓΙΑΤΙ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails